lørdag 12. mai 2012

Duftlys :)

Tittei :)

Eg elsker duftlys! ..Og eg har mange ;) Kvar gang eg er på ein interiørbutikk eller som idag på Ikea, havner det alltid eit par slike deilige lys i handlekorga :)
Idag har eg vert på nettopp Ikea, den store nye i Bergen :)
Og skal sei det var masse å velge i! Merker at butikken er gigantisk og har fått mykje meir utvalg :)

Eg falt spesielt for desse to skjønne skålene, fantastisk deilig rein duft og pene å sjå på :)








Er du glad i duftlys? :)



5 kommentarer:

  1. Skjønner at du falt for disse lysene. Så nydelige skåler de står i.

    SvarSlett
  2. Nydelige skåler. Dessverre er jeg allergisk for duftlys.
    Klem, Drude

    SvarSlett
  3. Skålene er skikkelig skjønne ♥
    Men duftlys blir jeg skikkelig dårlig av ;(

    Du er velkommen til å bli med på GI BORT på bloggen min :)

    Klemmer til deg ♥

    SvarSlett
  4. Elsker skålene og duftlys så disse må jeg sørge for kommer i hus til sommeren hos meg ja. Skålene er jo perfekt til å bruke igjen. Kan de passe som små såpeskåler på badet ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :)
      Ja skålene vil passe perfekt til såpe på badet :)
      Klem :)

      Slett

Blir veldig glad
om du legg igjen ei koseleg helsing
når du har besøkt meg her inne:)♥