søndag 22. april 2012

Utestova er klargjort for vårkos :)

God vårkveld kjære alle :)

For ein deilig dag det har vert idag!
Eg har lenge tenkt at eg burde ta ein shinings i utestova, og idag fekk eg endelig ånden over meg ;)
Så eg har skura både muren, golv og nips,samt rydda og stellt blomster :)
Lille har vert i bursdagsbesøk, og da benytta eg tida til å gå på Plantasjen for å handle inn nokre nye blomar; fire velduftande Lavendel, ein Hortensia og ei lita rosebusk samt gjødsel og ny jord:)
Og pent blei det, til slutt ;)
Men for ein prosess, eg er ei skikkelig grisejente (ja ikkje missforstå ;)når eg held på, det var jord og gjødsel både her og der, og hadde eit fæla styr med å få det reint etterpå hihi :))
Men utstyrt med humor og sjølvironi så klarer eg heldigvis å sjå komikken i det ;) (Bør kanskje nevne at eg allerede hadde vaska golvet, og sjølvsagt måtte gjere alt på nytt;)

Så etter mange timar er eg endelig i mål, og eg må sei eg er veldig fornøgd :)

Her kjem litt bilder:


Pent & rent ;)


Skrifta på ein stol(sjå bilde over) 
-som eg redda fra containerdøden i fjor :)
Dette er Lille sin, eg er veldig glad i den


Eit søtt lite Lavendeltre









Her har det skjedd litt nytt :)
Legger dere merke til 'låvedøra' mi? :)
Så fornøgd med den!
Lurer på om eg skal male den lys lys blå,
Kva syns du? :)


Elsker Hortensia :)


Vårstemning :)


Eg syns det blei kjempekoselig 'på låven' ;)


Pippen er på plass ;)


Her kjem det urter etterkvart :)


By night!


Her er det deilig å vere
både i sola på dagen & på kvelden med
masse levande lys



Ja det var ein 'tour' på terrassen min, eg blir veldig glad for besøk, så det er berre å ta ein tur :)

Så kva syns du om utestova mi? :) 






16 kommentarer:

  1. Fantastisk fint:))
    Syns låvedøra var kul sånn jeg;)
    Klem Line

    SvarSlett
  2. Det var kjempefint hos deg Anita :)
    Skal finne den koden og sende den til deg jeg...men synest jo også at grønt er skjønt :)

    SvarSlett
  3. For en utrulig flott header du har!! <3 Og så kjekk ei Låvedør :)) Det er mange som maler med blått i disse dager, og det forstår eg jo godt, for noen blåfarger er bare helt herlige...grønnfargen du allerede har likte no eg veldig godt;)

    Klem, Catharina

    SvarSlett
  4. Grønt er skjønt! :-) Ha en god natt! :-)

    SvarSlett
  5. Kjempekoselig<3 Flinke deg.

    Mange klemmer fra Kirsten

    SvarSlett
  6. Så koselig du har gjort det. Synes ikke du skal male døra - den gjør seg veldig godt med grønnfargen. Vent i alle fall til du er helt sikker.
    Nå har vi hatt en herlig kveld på Hamar. Neste gang blir du med :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Dette er så utrolig innbydende, frøken.
    Kjempe flink er du vennen. Vi må finne ei helg til sommaren. Natta kos fra Andrea <3

    SvarSlett
  8. Hei Anita :)
    Så veldig fint du har gjort det på verandaen din! Ser at du har holdt på i mange timer ja, for det ble jo så gjennomført og fint!
    Låvedøren gjorde seg veldig, og jeg synes den er fin som den er nå jeg :)
    Vakre blomster og skal gi deg et lite tips. jeg synes det er så lekkert å dekke jorden under blomstene med hvite stener :) God natt!
    klem Laila

    SvarSlett
  9. Heiiiii
    Det ble virkelig lekkert ♥
    Masse flott inspirasjon her inne :)

    Legger meg til følger

    Klem Bente

    SvarSlett
  10. Så lekkert og koselig det ble :)
    Likte godt den låvedøra diog synest også den er fin som den er nå.
    Har fått begynt så smått med litt forberedelser i vinterhagestuen jeg også i løpet av helgen, men her er det kaldt og surt enda.
    Så håper å få satt frem palle loungen og laget noe nytt av paller i tillegg.Så det blir spennende D:)
    Ha ei fin ukestart
    klem sissel

    SvarSlett
  11. Veldig, veldig fint Anita !!!
    ALT var fint, likte ekstra godt låvedøra :)
    Nydelig stemning , både på dag tid og kveld <3

    Du var savnet i helgen <3
    klem <3

    SvarSlett
  12. så kos, Anita ...virkelig innbydende!
    Jeg som nå ELSKER den grønnfargen....IKKE MAL!

    klem tone

    SvarSlett
  13. Så nydelig utestova di er :)))
    Syns døra er nydelig akkurat slik som den er -
    hadde ikkje ville mala den ;)

    Ventar i spenning på å sjå pancohylla di!

    Klem

    SvarSlett
  14. Inspirerende! GOSH for en fin plass! Skulle ønske jeg også hadde hvite/lyse yttervegger, mine er nemlig rød, så blir liksom ikke så fint med alle slags mulige farger. Låvedøra var bare nydelig!

    SvarSlett

Blir veldig glad
om du legg igjen ei koseleg helsing
når du har besøkt meg her inne:)♥