torsdag 5. april 2012

Ny header på bloggen hurra! :)

God skjærtorsdag alla i hopa :)

Eg kosar meg på påskeferie i Stryn hos verdens koselegaste familie

Etter ein sein og god frokost har eg og Janne sete å leika oss på Photoshop og laga ny header på bloggen min:) Og det har vi holdt på med i over 6 timar (!)Ser kanskje enkelt ut, men kan love at det ligg MYKJE arbeid bak ;) Tek si tid kan du sei når to perfeksjonistar skal bli bli nøgde hehe ;)

Det har vore ein del av ' Hmm.. litt mindre skrift?', 'Nei eg må vri bilde litt meir', Dueeeh vi skal ikkje prøve uten den bakgrunnen?'
...Det vil seie, EG har sagt mest og Janne har gjort hihi ;))
Fantastisk flink er ho, og tolmodig som svært få ;)Tusen hjertelig takk kjære vennen min ♥

No har vi kosa oss med deilig pinnekjøttmiddag, og vi nyter eit glass rødvin og koser oss  :)

Kva syns du om min nye header? :) 


Fortsatt god påske,

16 kommentarer:

  1. Fantastisk fin !! Grattis :)
    Klem,klem !!

    SvarSlett
  2. Velig fin! Heldig du er som har fått så god hjelp :)

    Kos deg videre i Påsken!
    Klem Laila

    SvarSlett
  3. Så fiiin!! :) Og nydelig bilde av dere!! Vakre Anita! Kos deg masse resten av påsken! God klem til deg <3

    SvarSlett
  4. Kjempefin header :) Jeg bruker bare PhotoScape, men trur jeg må laste ned Photoshop, så jeg får flere muligheter.
    God påske til deg!

    SvarSlett
  5. utrolig fin header. Beskriver vakre deg veldig godt og din herlig sønn <3

    SvarSlett
  6. Den ble utrolig fin :)
    Selvom jeg likte godt den du hadde før også.
    Men denne var finere og mer personlig.
    Og det er helt utrolig hvor lang tid slikt tar :O
    Jeg brukte evigheter på min, og den er jo veldig enkel :)
    God påske :D

    SvarSlett
  7. Så flott det er blitt Anita !
    Så heldig du er som har gode venner til hjelp <3

    God påske !

    SvarSlett
  8. Headeren din ble knallfin! Vet at det ligger mye jobb bak den ja! Jeg kan ikke photoshop sjøl, men ungene kan litt, så jeg må vel få de til å lære bort litt til meg også :-)
    Ønsker deg en riktig god påske!

    SvarSlett
  9. Dette ble kjempefint, Anita.<3
    Ha en fortsatt god påske.

    Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  10. Gratulerer med kjempefin header, Anita.

    Og fortsatt god påske.

    Klem

    SvarSlett
  11. Gratulerer. Det ble veldig fint. Kos deg videre.
    Klem, Drude

    SvarSlett
  12. den var bare så flott ...flinke dere!
    jeg er helt fjern på sånt.
    Fortsatt god påske!<3

    klem tone

    SvarSlett
  13. Den vart utrulig fin!
    Skal vere godt fornøgde begge to :)
    Kos deg i Stryn i påska :)

    Klem

    SvarSlett
  14. Headeren er nydelig!!!

    ha en fin uke :)

    SvarSlett
  15. Takk for kommentar på bloggen min :)
    Jeg har aldri hørt om Lycke vesker før! Så gleden ble stor da jeg fant :) 699 kr kostet min :) klem

    SvarSlett
  16. Kjempe fin header! Virkelig behagelig å se på og det bildet av deg og sønnen din er bare skjønt!

    Ha en flott uke!
    Klem Ida

    SvarSlett

Blir veldig glad
om du legg igjen ei koseleg helsing
når du har besøkt meg her inne:)♥