onsdag 14. mars 2012

Deilige økologiske reingjeringsprodukter :)

Hei hei :)

Idag når eg var på Rema for å handle fekk eg meg ein positiv overraskelse:)
Dei hadde nemlig fått inn ein økologisk husholdningsserie med reingjeringsmidler:)
Det vere seg alt fra vaskemiddel til golvvask :)
Og produkta dufta fantastisk!
Minner om Durance-serien, og til ein mykje hyggeligare pris;)
Her er den eg Universalsprayen eg kjøpte:



Og dei har mange fleire! Trykk her så finner du alle produkta :)
Anbefaler virkelig å prøve denne serien, eg skal utvide mitt sortement etterkvart som eg blir tom for det eg har :)

Ha ein fin-fin kveld,


2 kommentarer:

  1. Det var positivt - skal man kjøpe noe i Durance-seien blir det fort dyrt. Skal prøves her også!
    Ønsker deg en fin dag!
    Klem,Marianne.

    SvarSlett
  2. Så gøy! Dette skal jeg se etter neste gang jeg er på rema. Jeg bruker bare lavendel vasken til Durance jeg da..er jo sååå dyrt ;) hehehe
    Ha en fin fin dag søtnos =)
    KLEM

    SvarSlett

Blir veldig glad
om du legg igjen ei koseleg helsing
når du har besøkt meg her inne:)♥