søndag 18. desember 2011

Leiligheita er pynta til jul :)

God 4.søndag i advent! :)

Ja no er det ikkje lenge igjen til jul!
Er dere i rute? Eg blir alltid litt i siste liten med å lage ferdig gavene og få avgårde julekorta, men det er no litt av sjarmen syns no eg ;)

Leiligheita er vertfall ferdig pynta, eg har tatt litt og litt gjennom heile advent :) Vi skal ikkje vere her så mykje i jula, så da blir det ikkje overdådig med pynt :)

Her kjem eit bildedryss:


Kos på kjøkkenet :)






Stemning i gangen :)



Adventstreet 



Angelwings 



Det enkle er ofte det beste? :)



Kos



Litt usikker på fargen på lyslenka,
men la gå ;)

Elsker denne glasskula 



 ♥



Min skjønne prins er ein liten kunstner!
Fantastiske begge to




Dette har også min sønn laga, flinke guten 


Det var eit titt inni i min advents/juleheim :)
På desse bildene er det ein del detaljer, altså gaver som eg har fått av mine nye kjære interiørvenninner :) Eg skal lage eit eget innlegg om desse nydelige tingene 

Ønsker deg og dine ein fin søndagskveld, nyt øyeblikket :)

Klem fra frk Åsnes 

5 kommentarer:

  1. Så mange fine bilder Anita =) Koselig pynt!!
    Og veldig hyggelig å se at strikketrekket er i bruk! Det GLEDER meg veldig <3
    Ha en stråååålende kveld!
    Her er det nattinatt snart ;)
    KLEM KLEM til deg fra meg =)

    SvarSlett
  2. god kveld,kjære Anita <3
    du har pyntet helt nydelig ...behagelig & stemningfullt!
    kan se vi har mye samme smak ;-)

    klem tone

    SvarSlett
  3. Fantastisk fint - lekkert og gjennomført :-) Du e so flinke Anita !! <3

    SvarSlett
  4. Så utrolig koselig du har pyntet, Anita. Så gøy at du deler dette med oss. Alltid spennende å se hva du har funnet på.<3
    Klem fra Kirsten Reinertsen

    SvarSlett
  5. Kjempelekkert Anita,flott pynta,ikke så over begeistra for det røde,og dette var jul selv om ikke det var rødt :) Ja, du er krativ og finner på mye med enkle ting:) God Jul Anita

    Juleklem Lene :)

    SvarSlett

Blir veldig glad
om du legg igjen ei koseleg helsing
når du har besøkt meg her inne:)♥