torsdag 1. desember 2011

Advent er her! ♥

Hei kjære alle sammen!♥

Så kjekt å "sjå" dere etter gammalt ;)
Er fryktelig lenge sidan no, og i dag kjente eg at eg fekk att "kallet mitt" til å blogge igjen :) Eg er ein person som ikkje trives med å gjere sjelelige ting på kommando, eksempelvis vere kreativ eller blogge..
Men etter ein god pause så er eg her!

Advent er over oss, og i år nesten ei uke før desember byrja! For meg er det ikkje skikkelig advent før vi kan åpne luker i kalenderen, er litt som eit barn der hehe ;)

Eg har så smått byrja å pynte til jul, i dette innlegget skal dere få sjå advents-lysa mine, heile tre blei det i år! Men syns det er fint med fleire eg da:)


Adventslys-kos på kjøkkenbordet ♥



Denne står på spisebordet i stua:)
Engelen i midten betyr mykje for meg, den har eg fått av
mi kjære bestemor
som gjekk bort i sommar. Eit godt og kjærlig minne ♥



Den siste står på sofabordet:)
Elsker fuglane, syns dei gir så fin stemning

Ja det var adventslys-dekorasjonane mine, skal lage fleire innlegg etterkvart, eg har endelig fått litt stemning i kroppen så då går alt så mykje lettere :)

Ha ein nydelig kveld,
stor varm klem fra frk Åsnes i adventsmondus

3 kommentarer:

  1. Hei i kvelden, kjære Anita! <3
    gleder meg å høre at du fått igjen gnisten.
    tusen takk for sist...var bare så utrolig hyggelig og endelig å få hilse på deg og din lille prins <3
    nydelig adventstaker du har laget deg.
    tusen takk for den flotte gaven jeg fikk....den klarte seg helt hjem og får stå på vasken på badet :-)

    kjempegod adventsklem til den søteste deg <3

    SvarSlett
  2. Så koselige adventstaker du har! Likte spesielt godt den du har på sofabordet. For noen skjønne fugler :)

    Jeg er enig! Er ikke skikkelig advent før man kan åpne den første luka i advent kalenderen å nyte en liten sjokoladebit :)

    Ha en tipp topp advent!
    Nina -Villa Oss-

    SvarSlett
  3. Så nydelig ♥ koselig og se bilde fra deg igjen Anita ♥

    SvarSlett

Blir veldig glad
om du legg igjen ei koseleg helsing
når du har besøkt meg her inne:)♥