torsdag 21. juli 2011

Ferietur i vakre Nordfjord :)

God kvelden :)

Når eg byrja på dette innlegget sat eg på kjøkkenet på vakre Flatraket og naut utsikta ut i havet:)
Fantastisk fint og nydelig solnedgang!


Eg og "Lille" har hatt hærlige dagar i Nordfjord, både på Flatraket ved Måløy og i Stryn:)Fantastiske venner, deilig mat & vin og mange gode shoppingkupp ;)Dette er balsam for sjela! Vi har vore med på masse kjekt, og fått mange flotte minner å gøyme i hjertet og ta fram att når hauststormen herjar som verst.. :)
Eg har laga ein liten bildeserie av nokon av høgdepunkta, kunne nok laga eit heil bok :) ♥


HeimeSpa-luksus i Stryn ;)

Lesestund med gode venner i Stryn:) ♥

Blåbærtur :))

Eit søtt lite par hand i hand på Flatraket-stranda

Ein glad gjeng er klar for shopping på Pur Glede :))

Eg blei anbefalt av venninna mi i Stryn å besøke denne sprudlande butikken, og det angra eg ikkje på! Fantastisk energi og hjertevarme møter deg der ♥, så anbefalar virkelig å ta turen innom :) Pur Glede skal også bli nettbutikk, og du kan besøke henne på Pur Glede på Facebook :)
Blide Åse som eig butikken :)


Er ikkje denne knalltøff?? :))


Mange fine ting og freshe farger :)


Knis :D


Eg fekk også prøve fiskelykka, alldeles nyydelig kveld på sjøen! Blei lite napp, men ein hærlig opplevelse:) Fiske er den beste avslapning som fins :) Og vi sette krabbeteiner, eg elsker krabbe! :)

Frk Åsnes prøver fiskelykka :))

Og jammen fekk vi fangst, masse krabber i tre teiner:) Så om kvelden etter hadde vi reke/krabbefest og spelte "Alias" til langt på natt med lått og løye ;)) Ein hærlig kveld i godt lag:)

Ja no skal vi kose oss :)

Ein kan ikkje vore på Stadt utan å besøkt den utrulig fasinerande og flotte Kannesteinen :) Så vi tok turen, og rakk akkurat å få tatt bilder før himmelen åpna seg og det styrtregna resten av dagen!
Kos ved den berømte Kannesteinen :)



Ja det var litt bilder frå vår koselige feire!
To glade ferieturister seier tusen takk til alle som vi har besøkt, vi har hatt det fantastisk! Så gjestfrie og godhjerta venner, vi kjem gjerne att, og dere er hjertelig velkomne til oss i Bergen :)♥

Ha ein fortsatt fin sommarkveld, god klem fra ei lykkelig frk Åsnes med mange gode minner i sekken ♥

4 kommentarer:

  1. Så Koseligt:) Ser ud som om dkr har hatt det kjekt! Fortsatt god sommer!
    :):)

    SvarSlett
  2. kjære Anita! så masse flotte bilder og nydelig skrevet...kjente litt på misunnelse av å få en like fantastisk ferie! ønsker deg en fortsatt god sommer og gleder meg til neste innlegg <3 klem tone

    SvarSlett
  3. Annika Buchhasfredag, juli 22, 2011

    Hei Anita!
    Høres ut som om dere har hatt en super ferie! Og så mange fine bilder! :) Fortsatt god sommer! <3

    SvarSlett
  4. Hei Anita! Det var så koseleg å ha besøk av deg - og så kjekt med fine ord om butikken i bloggen din :) Denne bloggen kjem eg forresten til å stikke innom fleire gongar framover!

    SvarSlett

Blir veldig glad
om du legg igjen ei koseleg helsing
når du har besøkt meg her inne:)♥